II Jornades sobre relats digitals en educació formal i social

15

Les II Jornades sobre Relats digitals en Educació Formal i Social, es celebraran els dies 28 i 29 de novembre a la Universitat de Barcelona.

El Grup de Recerca Ensenyament i Aprenentatge Virtual (GREAV) de la Universitat de Barcelona convoca a l'assistència a aquesta edició on es portaran a terme conferències, taules rodones i la presentació de comunicacions sobre la creació de relats digitals personals (narratives autobiogràfiques, històries de vida), amb finalitats educatives i expressives, d'educació formal o d'intervenció educativa en altres àmbits com l'educació social, serveis de salut, treball social, associacions civils, etc.

Les jornades estan dirigides a mestres i treballadors de diferents nivells educatius, orientadors, estudiants de màster i doctorat
(especialment a aquells de les àrees de Formació del Professorat, Pedagogia, Educació Social i Treball Social), així com a investigadors i professionals interessats en el tema.

La data límit per fer arribar les propostes de comunicacions és el pròxim dia 27 de juny de 2016.

|Publicat el 7/6/2016|

Inici | Contacte | Mapa del Web